Visualizzazione post con etichetta Giacomo Noventa. Mostra tutti i post
Visualizzazione post con etichetta Giacomo Noventa. Mostra tutti i post

domenica 18 aprile 2010

AD ALDO GAROSCI

E così ce ne andremo lasciando a una a una
Anche le parole più cere, ed arrivando
Fino a Dio con carte bianche, ma forse
Con visi più sereni, mon lecteur, mon frère.

GIACOMO NOVENTA

lunedì 10 agosto 2009

Percossa tanto odio,
E tanto amor?
Un'altra volta,
Ancora un'altra volta,
Torno putèl.
Torno a no' capir:
E gò un bel dir:
Quel che xé sta
Xé sta.
Ma ancùo,
Ma doman?
No' me volto più indrìo,
Nò domando un fià de sol
Sul me passà.

GIACOMO NOVENTA

lunedì 25 febbraio 2008

Qualche volta mi colmo nei sogni
La vogia che gò de ti…
Ah, sognarme ‘sti sogni, ‘na volta,
E averte nel dì!
GIACOMO NOVENTA