Visualizzazione post con etichetta Gian Mauro Villalta. Mostra tutti i post
Visualizzazione post con etichetta Gian Mauro Villalta. Mostra tutti i post

domenica 1 maggio 2011

Poca erba, erba poreta,
de un prà sstornìoi dedrìo 'l cavalcavìa.
erba freda, sporca erba de un prà
da ani dismentegà
cossa insisitu a crèsser
el to dialetìn de versi stusài
de tetrapak e monossido?
Cossa ti si - vera - ti?
I kiwi, 'lora, il mais,
te pàreli virtuali?
No ti se ti che te salva.
No ti se ti che te sa.
Te si sol che ribandionàda
te l'infinìo de la to nudità.

GIAN MAURO VILLALTA