Poca erba, erba poreta,
de un prà sstornìoi dedrìo 'l cavalcavìa.
erba freda, sporca erba de un prà
da ani dismentegà
cossa insisitu a crèsser
el to dialetìn de versi stusài
de tetrapak e monossido?
Cossa ti si - vera - ti?
I kiwi, 'lora, il mais,
te pàreli virtuali?
No ti se ti che te salva.
No ti se ti che te sa.
Te si sol che ribandionàda
te l'infinìo de la to nudità.
GIAN MAURO VILLALTA
Visualizzazione post con etichetta Gian Mauro Villalta. Mostra tutti i post
Visualizzazione post con etichetta Gian Mauro Villalta. Mostra tutti i post
domenica 1 maggio 2011
Iscriviti a:
Post (Atom)
